Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Żabki

Grupa III - "Żabki"

Nauczycielki grupy:

  • lic. Katarzyna Lipińska 

  • mgr Aneta Neufeld

ZAMIERZENIA DYDAKTYCZNE LUTY2025

Grupa III Żabki”

  • Kim będę, gdy dorosnę?

    • podawanie nazw zawodów wykonywanych przez osoby w najbliższym otoczeniu i nazw tych zawodów, które wzbudziły zainteresowanie dziecka;
    • identyfikowanie i opisywanie czynności zawodowych wykonywanych przez te osoby;
    • budzenie zainteresowania literami - odkrywanie litery C, c w toku zabawy,

    • opowiadanie o tym, kim dziecko chciałoby zostać,
    • wyodrębnianie w słowach sylab, określanie ich kolejności; dzielenie słów na sylaby;

    • uczestniczenie w zabawach ruchowych: kształtujących postawę, orientacyjno-porządkowych, bieżnych, z elementami czworakowania, z elementami toczenia, z elementami rzutu, chwytu;

    • improwizowanie piosenek ruchem;

    • dostrzeganie zmian w wysokości dźwięków,

    • rozwijanie wyobraźni plastycznej ekspresji twórczej - "Telefon z recyklingu".
  • Czy Kot w Butach był na weselu Kopciuszka?

     

    • słuchanie wierszy, opowiadań, baśni polskich i zagranicznych autorów;
    • odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 10,
    • wymienianie wybranych postaci bajkowych,
    • wykonywanie czynności wymagających zaangażowania mięśni dłoni, np. lepienie z plasteliny, zgniatanie i zaginanie papieru, wycinanie, wydzieranie;
    • radzenie sobie z emocjami poprzez udział w zabawach, rozmowach, słuchaniu wybranych utworów literackich;

    • budzenie zainteresowania literami - odkrywanie litery P, p w toku zabawy,
    • zapoznanie z zawodem bibliotekarza, zapoznanie ze sposobami korzystania z biblioteki,

    • rozwijanie umiejętności współdziałania w grupie.

         

  • Gdzie puka sztuka?  

    • rozwijanie umiejętności językowych poprzez dyskutowanie na podstawie wysłuchanego tekstu, wypowiadanie się na temat kina,
    • budzenie zainteresowania literami, odkrywanie zapisu litery R,r w toku zabawy,
    • budzenie zainteresowania teatrem,
    • rozwijanie wyobraźni podczas słuchania muzyki,

    • ćwiczenie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabawy,

    •  poznawanie zasad kulturalnego zachowania w muzeum,

    • rozwijanie postawy badawczej, poznanie wybranych instrumentów orkiestrowych,

    • Rozwijanie wyobraźni plastycznej ekspresji twórczej - "Maluję jak Vincent van Gogh".

 

  • Co łączy kurę i dinozaura? 

  •  

    • rozwijanie wiedzy na temat dinozaurów - odpowiadanie na pytania, formułowanie własnych pytań;

    • zapoznanie z dinozaurami mięsożernymi i roślinożernymi - oglądanie zdjęć, ilustracji,
    • ćwiczenie umiejętności odtwarzania tekstu z różnym natężeniem głosu,
    • rozwijanie dykcji podczas śpiewu, improwizowanie piosenki ruchem;
    • zapoznanie z wybranymi zwierzętami prehistorycznymi,

    •  rozwijanie sprawności fizycznej - uczestniczenie w ćwiczeniach gimnastycznych z wykorzystaniem standardowych metod, metody R. Labana i innych metod twórczych –Sherborne, A. i M. Kniessów, C. Orffa,

    • zapoznanie z pracą paleontologa,

    • określanie położenia przedmiotów w przestrzeni; stosowanie określeń: na, pod, w, przed, za, obok,
    • rozwijanie umiejętności plastycznych - "Apatozaur".

 

 

Wydarzenia

Urodziny w grupie Żabki

Dzisiaj gromkie "Sto lat" oraz przywilej kręcenia na krześle obrotowym przypadł Oskarkowi.Każde dziecko otrzymało od Solenizanta pięknie zapakowanego żelka, a panie - słodki poczęstunek. Witamy w gronie Sześciolatków!

Memory

19.02.2025
Memory

Memory

19.02.2025

Bo najfajniejsza gra to taka, którą stworzymy sobie sami. I takie dziś zadanie miały nasze Żabki. Otrzymały obrazki, które musiały samodzielnie wyciąć. Następnie dorysować brakującą parę, podpisać pierwszą literą imienia wszystkie elementy, a potem zostało już najfajniejsze - czyli wspólne granie!

14 LUTEGO TO DZIEŃ WALENTEGO

14 lutego świętowaliśmy w naszej grupie Walentynki. To dzień, którego celem jest promowanie miłości, przyjaźni, życzliwości i dobra. Były zabawy integracyjne, tańce przy radosnej muzyce, stroje z akcentem serduszek, a także tworzenie walentynek.