Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pszczółki

Grupa II - "Pszczółki"

Nauczycielki grupy:

  • mgr Agnieszka Brzeska

  • mgr Kornelia Bylińska

 

Zadania dydaktyczno - wychowawcze - MIESIĄC MARZEC - grupa Pszczółki

 

Tydzień I  - „ Jaka pogoda jest w marcu? ”

- rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na podstawie wysłuchanego tekstu i ilustracji do opowiadania

- rozwijanie zainteresowań przyrodniczych – dostrzeganie zmiany pogody charakterystycznej dla wczesnej wiosny

- określanie pogody i nazywanie zjawisk atmosferycznych charakterystycznych dla przedwiośnia

- zapoznanie z przysłowiem:  „W marcu jak w garncu”

- rozwijanie sprawności manualnej

- rozwijanie umiejętności matematycznych poprzez klasyfikowanie elementów wg rodzaju, wielkości

- rozwijanie sprawności ruchowej – aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach ruchowych, wykorzystanie ćwiczeń interaktywnych

- rozwijanie koncentracji uwagi podczas działania

 

Tydzień II  - „ Po czym poznać, że nadchodzi wiosna ? ”

- zapoznanie z charakterystycznymi cechami wczesnej wiosny

- rozwijanie umiejętności uważnego słuchania opowiadania

- rozwijanie umiejętności wokalnych – nauka piosenki „Wiosna jest już blisko”

- rozwijanie spostrzegawczości i percepcji wzrokowej – wskazywanie różnic między kwiatami, odnajdywanie obrazka niepasującego do pozostałych

- zapoznanie z pierwszymi ptakami przylatującymi na wiosnę do Polski oraz z pierwszymi wiosennymi kwiatami

- wyrabianie umiejętności reagowania na dźwięki poprzez ruch

- rozwijanie zainteresowań czytelniczych, wyrabianie szacunku do książek, utrwalanie nawyków kulturalnego zachowania się w miejscach publicznych, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa w ruchu publicznym podczas wycieczki do Biblioteki Miejskiej – Filia nr 55

 

Tydzień III  - „ Z czego to jest zrobione ? ”

- rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat

- budzenie zainteresowań dotyczących gliny i produkcji przedmiotów ceramicznych

- rozwijanie wrażliwości dotykowej oraz sprawności manualnej

- zapoznanie z etapami produkcji chleba i różnymi rodzajami pieczywa

- rozwijanie umiejętności matematycznych – zabawy z kodowaniem

- rozwijanie sprawności ruchowej podczas wykonywania ćwiczeń porannych i ruchowych na terenie klasy

- rozwijanie poczucia rytmu poprzez wykonywanie określonych ruchów do muzyki

- zdobywanie informacji na temat pochodzenia i zastosowania mleka

 

Tydzień IV  - „ Czego potrzebują zwierzęta ? ”

- rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na podstawie wysłuchanego tekstu

- uwrażliwianie dzieci na potrzeby zwierząt

- wzbogacenie wiedzy na temat zwierząt żyjących na wsi poprzez nazywanie zwierząt hodowlanych, opisywanie ich wyglądu

- rozwijanie sprawności ruchowej – aktywne uczestnictwo w zabawach ruchowych

- zapoznanie z nazwami i wyglądem wybranych roślin i zwierząt, których środowiskiem życia jest pole

- rozpoznawanie zwierząt charakterystycznych dla środowiska leśnego

- rozwijanie myślenia logicznego – rozwiązywanie różnego typu zagadek