Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pszczółki

Grupa II - "Pszczółki"

Nauczycielki grupy:

  • mgr Agnieszka Brzeska

  • mgr Kornelia Bylińska

 

Zadania dydaktyczno - wychowawcze - miesiąc styczeń - grupa Pszczółki

Tydzień I  - „ Skąd wiem, że mija czas? ”

- poznawanie zwyczajów związanych z Witaniem Nowego Roku

- rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na temat wysłuchanego tekstu i obrazka do opowiadania

- poznawanie rodzajów przyrządów do odmierzenia czasu

- rozwijanie umiejętności matematycznych – klasyfikowanie przyrządów do odmierzenia czasu według przeznaczenia

- rozwijanie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach porannych, zabawach ruchowych na terenie klasy

- rozwijanie inwencji twórczej

 

Tydzień II  - „ Kto dokarmia zimą zwierzęta ? ”

- rozwijanie umiejętności skupienia uwagi na treści opowiadania

- rozumienie konieczności dokarmiania ptaków w okresie zimowym

- rozwijanie umiejętności matematycznych – przeliczanie na konkretach

- doskonalenie spostrzegawczości wzrokowej poprzez rozróżnianie i nazywanie wybranych ptaków, np. gil, sikorka

- rozwijanie umiejętności muzycznych poprzez ilustrowanie ruchem treści piosenki

- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej poprzez odpowiednie reagowanie na ustalone sygnały

- rozwijanie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach porannych, zabawach ruchowych na terenie klasy

- rozwijanie sprawności manualnej podczas wykonywania pracy plastycznej: „Karmnik”

 

Tydzień III  - „ Za co kocham moje babcie i moich dziadków ? ”

- wzmocnienie więzi emocjonalnej z rodziną

- kształtowanie uczucia przywiązania i szacunku do dziadków poprzez radosne, wspólne przeżywanie ich święta

- rozwijanie mowy – wypowiadanie się na podstawie wysłuchanego tekstu

- poznawanie rodzajów zabawek popularnych dawniej i obecnie

- rozwijanie umiejętności matematycznych – posługiwanie się pojęciami: długi,krótki

- rozwijanie ekspresji ruchowej i słownej poprzez łączenie śpiewu z elementem ruchu

- rozwijanie umiejętności manualnych – wykonywanie upominków dla babci i dziadka

 

Tydzień IV  - „ Za jaką postać przebiorę się na bal? ”

- rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat

- zapoznanie z tematyką dotyczącą karnawału – poznawanie zwyczajów karnawałowych

- rozwijanie umiejętności klasyfikowania wg podanego kryterium

- rozwijanie logicznego myślenia

- rozwijanie koordynacji słuchowo-ruchowej

- rozwijanie ekspresji ruchowej i słownej poprzez łączenie śpiewu z elementem ruchu

- zwiększanie wiadomości na temat przysmaków karnawałowych

- rozwijanie sprawności ruchowej – ćwiczenia z wykorzystaniem tablicy interaktywnej