Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Pszczółki

Grupa II - "Pszczółki"

Nauczycielki grupy:

  • mgr Agnieszka Brzeska

  • mgr Kornelia Bylińska

 

Zadania dydaktyczno - wychowawcze - miesiąc luty - grupa Pszczółki

 

Tydzień I  - „ Kim będę, gdy dorosnę? ”

- rozwijanie mowy poprzez odpowiadania na pytania dotyczące wysłuchanego opowiadania

- stwarzanie okazji do poznawania różnych zawodów – dopasowywanie do przedstawicieli różnych zawodów pasujących do nich przedmiotów

- rozwijanie sprawności manualnej

- klasyfikowanie przedmiotów wg wybranego kryterium: wielkość, kolor

- rozwijanie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach porannych, zabawach ruchowych organizowanych na terenie p-la

- rozwijanie percepcji słuchowej – wykonywanie ustalonych poleceń na dźwięk instrumentu

- rozwijanie logicznego myślenia poprzez rozwiązywanie zagadek obrazkowych

- poznawanie wybranych urządzeń gospodarstwa domowego wykorzystywanych dawniej i dziś

 

 

Tydzień II  - „ Jaka jest moja ulubiona baśń ? ”

- budzenie zainteresowania literaturą dla dzieci

- rozpoznawanie postaci i rekwizytów pochodzących z poszczególnych bajek

- rozwijanie sprawności manualnej

- rozwijanie mowy poprzez wypowiadanie się na podstawie wysłuchanego tekstu i ilustracji do opowiadania

- rozwijanie umiejętności matematycznych – klasyfikowanie elementów wg koloru

- rozwijanie sprawności ruchowej – aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach ruchowych

- rozwijanie koordynacji ruchowej poprzez właściwą reagowanie na ustalone sygnały

- poznanie zawodu bibliotekarza, rozumienie konieczności szanowania książek

 

 

Tydzień III  - „ Gdzie mieszka sztuka ? ”

- rozwijanie umiejętności wypowiadania się na określony temat

- rozwijanie zainteresowań przyrodniczych – poznanie rafy koralowej

- rozwijanie sprawności manualnej

- rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej - układanie kompozycji z figur geometrycznych

- pobudzanie i rozwijanie aktywności twórczej

- rozwijanie sprawności ruchowej poprzez udział w ćwiczeniach porannych, zabawach ruchowych organizowanych na terenie p-la

- rozwijanie umiejętności muzycznych – tworzenie muzyki za pomocą różnych przedmiotów

 

 

Tydzień IV  - „ Kiedy żyły dinozaury ? ”

- zdobywanie informacji na temat dinozaurów

- wskazywanie różnic i podobieństw w wyglądzie dinozaurów

- rozwijanie umiejętności klasyfikowania – układanie figur wg wielkości

- doskonalenie umiejętności posługiwania się określeniami: wysoki, niski

- rozwijanie sprawności ruchowej - aktywne uczestnictwo w ćwiczeniach ruchowych

- rozwijanie umiejętności działania w skupieniu

- poznanie pracy paleontologa

- rozwijanie umiejętności pracy w grupie